Renault 94 Ucraniana
3 participants
Amicale du Tracteur Renault :: Renault 751/751-4,781/781-4,752,782,851/851-4,891/891-4,951/951-4,981/981-4,1151-4,1181-4,1451-4COMPRIS SERIE "S"
Page 1 sur 3
Page 1 sur 3 • 1, 2, 3
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Et bienvenue sur le site de l’Amicale du Tracteur Renault (ATR).
L'ATR est en mesure de vous fournir toute la documentation relative à votre tracteur: notice d'utilisation et d'entretien indispensable à mon sens à tout utilisateur, manuels de réparation et manuel pièces de rechange destinés à l'origine aux réparateurs ... Pour commander il suffit d'adresser un mail à l'ATR en indiquant bien les coordonnées du tracteur, type technique et N° de série mentionnés sur la plaque losange d'identification du tracteur. Ainsi en fournissant les coordonnées de votre tracteur, vous serez assuré de recevoir la documentation correspondant exactement à votre tracteur. L’ATR est seule à vous garantir cette bonne fourniture de documentation qui tient compte des évolutions du produit en fonction du N° de série et des évolutions produit. Une réponse rapide vous sera faite sur les disponibilités et prix des documents. Coordonnées de l'ATR en page d'accueil du site de l'ATR.
Amicalement.
Добрий ранок,
Ласкаво просимо на сайт Amicale du Tracteur Renault (ATR).
ATR може надати вам всю документацію, що стосується вашого трактора: інструкції з використання та технічного обслуговування, які, на мій погляд, важливі для будь-якого користувача, посібники з ремонту та запасні частини, призначені спочатку для ремонтників. Щоб замовити, просто надішліть електронний лист на адресу ATR із зазначенням деталей трактора, технічного типу та серійного номера, зазначених на ідентифікаційній ромбичній табличці трактора. Тож, надавши контактні дані свого трактора, ви обов’язково отримаєте документацію, що відповідає саме вашому трактору. ATR є єдиним, хто гарантує вам таку якісну документацію, яка враховує еволюцію продукту відповідно до серійного номера та еволюції продукту. Вам буде надано швидку відповідь щодо наявності та вартості документів. Контактні дані для ATR на головній сторінці веб-сайту ATR.
Наші думки з вашою країною та вашим народом.
З повагою
Et bienvenue sur le site de l’Amicale du Tracteur Renault (ATR).
L'ATR est en mesure de vous fournir toute la documentation relative à votre tracteur: notice d'utilisation et d'entretien indispensable à mon sens à tout utilisateur, manuels de réparation et manuel pièces de rechange destinés à l'origine aux réparateurs ... Pour commander il suffit d'adresser un mail à l'ATR en indiquant bien les coordonnées du tracteur, type technique et N° de série mentionnés sur la plaque losange d'identification du tracteur. Ainsi en fournissant les coordonnées de votre tracteur, vous serez assuré de recevoir la documentation correspondant exactement à votre tracteur. L’ATR est seule à vous garantir cette bonne fourniture de documentation qui tient compte des évolutions du produit en fonction du N° de série et des évolutions produit. Une réponse rapide vous sera faite sur les disponibilités et prix des documents. Coordonnées de l'ATR en page d'accueil du site de l'ATR.
Amicalement.
Добрий ранок,
Ласкаво просимо на сайт Amicale du Tracteur Renault (ATR).
ATR може надати вам всю документацію, що стосується вашого трактора: інструкції з використання та технічного обслуговування, які, на мій погляд, важливі для будь-якого користувача, посібники з ремонту та запасні частини, призначені спочатку для ремонтників. Щоб замовити, просто надішліть електронний лист на адресу ATR із зазначенням деталей трактора, технічного типу та серійного номера, зазначених на ідентифікаційній ромбичній табличці трактора. Тож, надавши контактні дані свого трактора, ви обов’язково отримаєте документацію, що відповідає саме вашому трактору. ATR є єдиним, хто гарантує вам таку якісну документацію, яка враховує еволюцію продукту відповідно до серійного номера та еволюції продукту. Вам буде надано швидку відповідь щодо наявності та вартості документів. Контактні дані для ATR на головній сторінці веб-сайту ATR.
Наші думки з вашою країною та вашим народом.
З повагою
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Les interventions sur cette pompe Roto-Diesel (CAV) type RD 3442500 sont à confier à un atelier spécialisé pour remise en état et passage au banc de réglages.
Amicalement.
Добрий ранок,
Роботи з даним насосом Roto-Diesel (CAV) типу RD 3442500 повинні проводитися спеціалізованою майстернею для ремонту та переходу на регулювальний стенд.
З повагою
Dobryy ranok,
Les interventions sur cette pompe Roto-Diesel (CAV) type RD 3442500 sont à confier à un atelier spécialisé pour remise en état et passage au banc de réglages.
Amicalement.
Добрий ранок,
Роботи з даним насосом Roto-Diesel (CAV) типу RD 3442500 повинні проводитися спеціалізованою майстернею для ремонту та переходу на регулювальний стенд.
З повагою
Dobryy ranok,
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
La pompe d'injection RD DPA 3442500 (et non DPC) qui équipe le tracteur Renault 94 est une pompe d'injection de fabrication Roto-Diesel filiale de CAV.
Amicalement.
Добрий ранок,
Насос високого тиску RD DPA 3442500 (не DPC), встановлений на тракторі Renault 94, є насосом високого тиску, виготовленим компанією Roto-Diesel, дочірньою компанією CAV.
З повагою
La pompe d'injection RD DPA 3442500 (et non DPC) qui équipe le tracteur Renault 94 est une pompe d'injection de fabrication Roto-Diesel filiale de CAV.
Amicalement.
Добрий ранок,
Насос високого тиску RD DPA 3442500 (не DPC), встановлений на тракторі Renault 94, є насосом високого тиску, виготовленим компанією Roto-Diesel, дочірньою компанією CAV.
З повагою
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Le calage de la pompe d'injection sur le moteur MWM type D 325.4 est de 25° avant point mort haut soit 7,17 mm sur piston toujours avant point mort haut.
Amicalement.
Добрий ранок,
Час роботи насоса впорскування на двигуні MWM типу D 325.4 становить 25° до верхньої мертвої точки, тобто 7,17 мм на поршні завжди до верхньої мертвої точки.
З повагою
Dobryy ranok,
Le calage de la pompe d'injection sur le moteur MWM type D 325.4 est de 25° avant point mort haut soit 7,17 mm sur piston toujours avant point mort haut.
Amicalement.
Добрий ранок,
Час роботи насоса впорскування на двигуні MWM типу D 325.4 становить 25° до верхньої мертвої точки, тобто 7,17 мм на поршні завжди до верхньої мертвої точки.
З повагою
Dobryy ranok,
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Tarage des injecteurs à 180 bars.
Amicalement.
Добрий ранок,
Калібрування форсунок на 180 бар.
З повагою
Dobryy ranok,
Tarage des injecteurs à 180 bars.
Amicalement.
Добрий ранок,
Калібрування форсунок на 180 бар.
З повагою
Dobryy ranok,
Андрій aime ce message
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Effectivement mauvaise journée.
1- rupture de segments et gommage de pistons; ces constats peuvent avoir pour origine une usure provoquée par une usure naturelle due au nombre d'heures de travail très élevé mais plus certainement :
- fréquentiel des opérations d'entretien non réalisé aux termes prévus ==> respecter les fréquentiels d'opérations d'entretien,
- utilisation d'une huile de mauvaise qualité ou non adaptée à cette fonction ==> utiliser une huile 15W 40 pour moteurs diesel et de marque connue et reconnue,
- non remplacement du filtre à huile moteur au fréquentiel prévu ==> remplacer le filtre à chaque vidange surtout si huile de qualité moyenne,
- mauvaise filtration de l'air d'admission:
* assurer l'entretien du filtre à air comme suit:
¤ vérifier l'état des durits d'admission d'air entre le filtre et le collecteur d'admission, toute craquelure prononcée ou déchirure doit impérativement déclencher le remplacement des durits, s'assurer du bon serrage des colliers,
¤ vérifier la présence des joints entre collecteur d'admission et culasses et le bon serrage des écrous de fixation,
¤ déposer la cuve inférieure, vidanger l'huile, débarrasser la cuve de la boue accumulée dans le fond de cuve en grattant avec un tournevis, après nettoyage minutieux remplir d'huile moteur neuve la cuve jusqu'au repère de niveau,
¤ déposer et nettoyer les éléments filtrants amovibles en les battant dans du GO pour les débarrasser des impuretés incrustées dans le treillis métallique, bien repérer les endroits de montage et l'état des joints d'éléments filtrants, les remplacer si besoin pour garantir une bonne filtration, laisser égoutter quelques heures pour éliminer le maximum de GO en suspension dans le treillis métallique.
¤ nettoyer avec un goupillon ou un tube la cheminée centrale de corps de filtre à air pour la débarrasser de la boue sur la paroi intérieure qui freine l'entrée d'air.
¤ vérifier le bon état et la propreté du préfiltre à air,
¤ remonter tous les composants dans l'ordre inverse de la dépose.
- surchauffe du moteur suite à:
* défaut d'entretien et nettoyage des ailettes de refroidissement moteur et de faisceau de radiateur d'huile moteur ==> en condition de travail polluée le nettoyage peut être journalier,
- courroies de turbine de refroidissement mal tendues ==> vérifier régulièrement la tension de ces courroies,
- courroies de turbine de refroidissement craquelées, rompues ==> remplacer ces courroies,
- tuyère d'air de refroidissement mal montée et tôles de canalisations d'air autour des cylindres supprimées ==> remettre en conformité.
- calandre de capot obstruée par des débris végétaux ou présence de corps étrangers sous capot qui nuisent à la bonne arrivée d'air à la turbine de refroidissement.
- pompe d'injection bricolée avec modification des débits et/ou mauvais calage sur moteur ==> remettre en conformité.
2- colonnettes de tiges de culbuteurs en mauvais état, référence Renault 0123009300 ==> à remplacer par des neuves.
3- repères de calage de point mort haut sur poulie de vilebrequin par un trait de scie sur bord de poulie et repère sur moteur sur la vis de liaison patte tendeur de dynamo sur carter de distribution.
Les pièces de rechange sont à commander dans les réseau de concessionnaires Claas.
Amicalement.
TO100.
Добрий ранок,
Дійсно поганий день.
1- поломка кілець і заїдання поршнів; ці висновки можуть бути наслідком зносу, викликаного природним зносом через дуже велику кількість робочих годин, але більш точно:
- частота операцій з технічного обслуговування не виконується відповідно до наданих умов ==> дотримуватися частоти операцій з технічного обслуговування,
- використання оливи низької якості або непридатної для цієї функції ==> використовуйте оливу 15W 40 для дизельних двигунів відомої та визнаної марки,
- неможливість заміни масляного фільтра двигуна з очікуваною частотою ==> замінюйте фільтр при кожній заміні масла, особливо якщо масло середньої якості,
- погана фільтрація вхідного повітря:
* обслуговуйте повітряний фільтр наступним чином:
¤ перевірте стан повітрозабірних шлангів між фільтром і впускним колектором, будь-яка виражена тріщина або розрив має обов’язково викликати заміну шлангів, переконайтеся, що хомути правильно затягнуті,
¤ перевірте наявність ущільнень між впускним колектором і головками циліндрів і правильність затягування кріпильних гайок,
¤ зніміть нижній бак, злийте масло, очистіть бак від бруду, що накопичився на дні бака, поскрібаючи викруткою, після ретельного очищення заповніть бак новою моторною оливою до позначки рівня,
¤ вийміть і очистіть знімні фільтруючі елементи, постукавши їх у режимі GO, щоб позбавити їх від забруднень, що вкрилися металевою сіткою, чітко позначте місця кріплення та стан ущільнень фільтруючих елементів, замініть їх, якщо необхідно, щоб гарантувати хорошу фільтрацію, дайте стекти протягом кількох годин, щоб усунути якомога більше GO у суспензії в металевій сітці.
¤ очистіть центральний димар корпусу повітряного фільтра щіткою для пляшок або трубкою, щоб очистити його від бруду на внутрішній стінці, який уповільнює всмоктування повітря.
¤ перевірити стан і чистоту повітряного фільтра попереднього очищення,
¤ установіть усі компоненти в порядку, зворотному зняттю.
- перегрів двигуна внаслідок:
* відсутність технічного обслуговування та очищення ребер охолодження двигуна та балки масляного радіатора двигуна ==> у забруднених умовах роботи очищення може бути щоденним,
- погано натягнуті ремені охолоджуючої турбіни ==> регулярно перевіряйте натяг цих ременів,
- тріснуті, зламані ремені охолоджуючої турбіни ==> замініть ці ремені,
- неправильно встановлене сопло охолоджуючого повітря та пластини повітропроводів навколо циліндрів зняті ==> відновити відповідність.
- решітка кришки закрита рослинним сміттям або наявністю сторонніх тіл під кришкою, що впливає на правильну подачу повітря до охолоджувальної турбіни.
- пошкоджений ТНВД зі зміною швидкості потоку та/або поганою синхронізацією на двигуні ==> відновити відповідність.
2- штовхачі колонки в поганому стані, номер Renault 0123009300 ==> підлягають заміні на нові.
3- мітки ГРМ у верхній мертвій точці на шківі колінчастого вала спилом на краю шківа та міткою на двигуні на болті, що з’єднує кронштейн натяжителя динамо-машини з кришкою ГРМ.
Запасні частини можна замовити в дилерських мережах Claas.
З повагою
Dobryy ranok,
Effectivement mauvaise journée.
1- rupture de segments et gommage de pistons; ces constats peuvent avoir pour origine une usure provoquée par une usure naturelle due au nombre d'heures de travail très élevé mais plus certainement :
- fréquentiel des opérations d'entretien non réalisé aux termes prévus ==> respecter les fréquentiels d'opérations d'entretien,
- utilisation d'une huile de mauvaise qualité ou non adaptée à cette fonction ==> utiliser une huile 15W 40 pour moteurs diesel et de marque connue et reconnue,
- non remplacement du filtre à huile moteur au fréquentiel prévu ==> remplacer le filtre à chaque vidange surtout si huile de qualité moyenne,
- mauvaise filtration de l'air d'admission:
* assurer l'entretien du filtre à air comme suit:
¤ vérifier l'état des durits d'admission d'air entre le filtre et le collecteur d'admission, toute craquelure prononcée ou déchirure doit impérativement déclencher le remplacement des durits, s'assurer du bon serrage des colliers,
¤ vérifier la présence des joints entre collecteur d'admission et culasses et le bon serrage des écrous de fixation,
¤ déposer la cuve inférieure, vidanger l'huile, débarrasser la cuve de la boue accumulée dans le fond de cuve en grattant avec un tournevis, après nettoyage minutieux remplir d'huile moteur neuve la cuve jusqu'au repère de niveau,
¤ déposer et nettoyer les éléments filtrants amovibles en les battant dans du GO pour les débarrasser des impuretés incrustées dans le treillis métallique, bien repérer les endroits de montage et l'état des joints d'éléments filtrants, les remplacer si besoin pour garantir une bonne filtration, laisser égoutter quelques heures pour éliminer le maximum de GO en suspension dans le treillis métallique.
¤ nettoyer avec un goupillon ou un tube la cheminée centrale de corps de filtre à air pour la débarrasser de la boue sur la paroi intérieure qui freine l'entrée d'air.
¤ vérifier le bon état et la propreté du préfiltre à air,
¤ remonter tous les composants dans l'ordre inverse de la dépose.
- surchauffe du moteur suite à:
* défaut d'entretien et nettoyage des ailettes de refroidissement moteur et de faisceau de radiateur d'huile moteur ==> en condition de travail polluée le nettoyage peut être journalier,
- courroies de turbine de refroidissement mal tendues ==> vérifier régulièrement la tension de ces courroies,
- courroies de turbine de refroidissement craquelées, rompues ==> remplacer ces courroies,
- tuyère d'air de refroidissement mal montée et tôles de canalisations d'air autour des cylindres supprimées ==> remettre en conformité.
- calandre de capot obstruée par des débris végétaux ou présence de corps étrangers sous capot qui nuisent à la bonne arrivée d'air à la turbine de refroidissement.
- pompe d'injection bricolée avec modification des débits et/ou mauvais calage sur moteur ==> remettre en conformité.
2- colonnettes de tiges de culbuteurs en mauvais état, référence Renault 0123009300 ==> à remplacer par des neuves.
3- repères de calage de point mort haut sur poulie de vilebrequin par un trait de scie sur bord de poulie et repère sur moteur sur la vis de liaison patte tendeur de dynamo sur carter de distribution.
Les pièces de rechange sont à commander dans les réseau de concessionnaires Claas.
Amicalement.
TO100.
Добрий ранок,
Дійсно поганий день.
1- поломка кілець і заїдання поршнів; ці висновки можуть бути наслідком зносу, викликаного природним зносом через дуже велику кількість робочих годин, але більш точно:
- частота операцій з технічного обслуговування не виконується відповідно до наданих умов ==> дотримуватися частоти операцій з технічного обслуговування,
- використання оливи низької якості або непридатної для цієї функції ==> використовуйте оливу 15W 40 для дизельних двигунів відомої та визнаної марки,
- неможливість заміни масляного фільтра двигуна з очікуваною частотою ==> замінюйте фільтр при кожній заміні масла, особливо якщо масло середньої якості,
- погана фільтрація вхідного повітря:
* обслуговуйте повітряний фільтр наступним чином:
¤ перевірте стан повітрозабірних шлангів між фільтром і впускним колектором, будь-яка виражена тріщина або розрив має обов’язково викликати заміну шлангів, переконайтеся, що хомути правильно затягнуті,
¤ перевірте наявність ущільнень між впускним колектором і головками циліндрів і правильність затягування кріпильних гайок,
¤ зніміть нижній бак, злийте масло, очистіть бак від бруду, що накопичився на дні бака, поскрібаючи викруткою, після ретельного очищення заповніть бак новою моторною оливою до позначки рівня,
¤ вийміть і очистіть знімні фільтруючі елементи, постукавши їх у режимі GO, щоб позбавити їх від забруднень, що вкрилися металевою сіткою, чітко позначте місця кріплення та стан ущільнень фільтруючих елементів, замініть їх, якщо необхідно, щоб гарантувати хорошу фільтрацію, дайте стекти протягом кількох годин, щоб усунути якомога більше GO у суспензії в металевій сітці.
¤ очистіть центральний димар корпусу повітряного фільтра щіткою для пляшок або трубкою, щоб очистити його від бруду на внутрішній стінці, який уповільнює всмоктування повітря.
¤ перевірити стан і чистоту повітряного фільтра попереднього очищення,
¤ установіть усі компоненти в порядку, зворотному зняттю.
- перегрів двигуна внаслідок:
* відсутність технічного обслуговування та очищення ребер охолодження двигуна та балки масляного радіатора двигуна ==> у забруднених умовах роботи очищення може бути щоденним,
- погано натягнуті ремені охолоджуючої турбіни ==> регулярно перевіряйте натяг цих ременів,
- тріснуті, зламані ремені охолоджуючої турбіни ==> замініть ці ремені,
- неправильно встановлене сопло охолоджуючого повітря та пластини повітропроводів навколо циліндрів зняті ==> відновити відповідність.
- решітка кришки закрита рослинним сміттям або наявністю сторонніх тіл під кришкою, що впливає на правильну подачу повітря до охолоджувальної турбіни.
- пошкоджений ТНВД зі зміною швидкості потоку та/або поганою синхронізацією на двигуні ==> відновити відповідність.
2- штовхачі колонки в поганому стані, номер Renault 0123009300 ==> підлягають заміні на нові.
3- мітки ГРМ у верхній мертвій точці на шківі колінчастого вала спилом на краю шківа та міткою на двигуні на болті, що з’єднує кронштейн натяжителя динамо-машини з кришкою ГРМ.
Запасні частини можна замовити в дилерських мережах Claas.
З повагою
Dobryy ranok,
Андрій aime ce message
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Cette pièce est une cale d'épaisseur qui est utilisée occasionnellement pour respecter l'espace neutre entre piston et culasse qui doit être compris entre 0,9 et 1,2 mm.
Amicalement.
Добрий ранок,
Ця деталь є прокладкою, яка іноді використовується для дотримання нейтрального простору між поршнем і головкою циліндра, який має становити від 0,9 до 1,2 мм.
З повагою
Cette pièce est une cale d'épaisseur qui est utilisée occasionnellement pour respecter l'espace neutre entre piston et culasse qui doit être compris entre 0,9 et 1,2 mm.
Amicalement.
Добрий ранок,
Ця деталь є прокладкою, яка іноді використовується для дотримання нейтрального простору між поршнем і головкою циліндра, який має становити від 0,9 до 1,2 мм.
З повагою
Андрій aime ce message
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Les pièces de rechange non disponibles en Ukraine peuvent être achetées en Allemagne auprès de la société GRANIT (peut-être cette cette société existe en Ukraine ou au moins un distributeur ?)
Sur le pignon de commande de la pompe d'injection vous avez un repère 2/4. La dent de ce pignon avec repère 2/4 doit venir d'engager entre les 2 dents repérées chacune par un "0" du pignon de commande de l'arbre à cames.
La cale d'épaisseur qui est utilisée pour respecter l'espace neutre entre piston et culasse doit être conservée pour si besoin être réutilisée pour respecter l'espace neutre entre piston et culasse.
Amicalement.
Добрий ранок,
Недоступні в Україні запчастини можна придбати в Німеччині у компанії ГРАНІТ (може ця компанія є в Україні чи хоча б дистриб'ютор?)
На механізмі керування паливним насосом є позначка 2/4. Зуб цієї шестерні з позначкою 2/4 має щойно увійти в зачеплення між 2 зубами, кожен з яких позначено «0» шестерні керування розподільним валом.
Прокладку, яка використовується для дотримання нейтрального простору між поршнем і головкою циліндра, необхідно зберегти і, якщо необхідно, повторно використовувати для дотримання нейтрального простору між поршнем і головкою циліндра.
З повагою
Les pièces de rechange non disponibles en Ukraine peuvent être achetées en Allemagne auprès de la société GRANIT (peut-être cette cette société existe en Ukraine ou au moins un distributeur ?)
Sur le pignon de commande de la pompe d'injection vous avez un repère 2/4. La dent de ce pignon avec repère 2/4 doit venir d'engager entre les 2 dents repérées chacune par un "0" du pignon de commande de l'arbre à cames.
La cale d'épaisseur qui est utilisée pour respecter l'espace neutre entre piston et culasse doit être conservée pour si besoin être réutilisée pour respecter l'espace neutre entre piston et culasse.
Amicalement.
Добрий ранок,
Недоступні в Україні запчастини можна придбати в Німеччині у компанії ГРАНІТ (може ця компанія є в Україні чи хоча б дистриб'ютор?)
На механізмі керування паливним насосом є позначка 2/4. Зуб цієї шестерні з позначкою 2/4 має щойно увійти в зачеплення між 2 зубами, кожен з яких позначено «0» шестерні керування розподільним валом.
Прокладку, яка використовується для дотримання нейтрального простору між поршнем і головкою циліндра, необхідно зберегти і, якщо необхідно, повторно використовувати для дотримання нейтрального простору між поршнем і головкою циліндра.
З повагою
Re: Renault 94 Ucraniana
Bonjour,
Sur ce type de moteur à cylindres le réglage du jeu de fonctionnement des culbuteurs est simple:
La méthode décrite dans le manuel de réparation est celle préconisée par le constructeur et destinée aux professionnels. Cette méthode est bien complexe pour un personnel non averti pour réaliser cette opération. Aussi je propose la méthode suivante certes plus longue de mise en œuvre mais qui évite la complexité et les erreurs possibles:
Les valeurs de réglage du jeu des culbuteurs sur le moteur du Renault R 56 sont les suivantes:
- Soupape admission: 0.2 mm,
- Soupape échappement: 0.2 mm.
Le réglage s'effectue toujours moteur froid.
Pour effectuer le réglage:
- Déposer le cache culbuteur du cylindre N° 1,
- Tourner le moteur à la main, dans son sens normal de rotation, jusqu'à ce que les 2 soupapes de ce cylindre soient en balance, repérer la position sur la poulie moteur par rapport à l'index sur carter de distribution.
- Faire effectuer à la main UN TOUR COMPLET au moteur, toujours dans le sens normal de rotation, jusqu'à retrouver notre repère à sa position initiale. A ce moment, les soupapes sont au repos et on peut dès lors effectuer le réglage avec un jeu de cales après desserrage du contre écrou de vis de réglage.
- Resserrer le contre écrou de vis de réglage,
- Contrôler le bon réglage du culbuteur, la cale doit glisser grassement entre la soupape et le vis de réglage sans jeu,
- Remettre en place le cache culbuteur avec échange du joint si nécessaire. ATTENTION le couple de serrage à appliquer sur le vis de fixation du cache culbuteur est faible (1daN.m) et ne doit en aucun cas être dépassé sous peine de rupture du cache culbuteur, il en est de même pour le contre écrou de vis de réglage de culbuteur.
- Renouveler les mêmes opérations pour chacun des cylindres.
Les soupapes sont dites en balance quand la soupape d'échappement est en fin de course de fermeture (le culbuteur revient à sa position de repos) alors que celle d'admission est en début d'ouverture (le culbuteur commence à appuyer sur la queue de soupape pour commander son ouverture).
Une suggestion, pour la première opération de réglage des culbuteurs, il serait peut être judicieux de se faire aider par une personne qui a déjà effectué ce réglage.
Amicalement.
Добрий ранок,
На цьому типі циліндрового двигуна відрегулювати зазор коромисла просто:
Метод, описаний у посібнику з ремонту, рекомендований виробником і призначений для професіоналів. Цей метод є дуже складним для виконання цієї операції некваліфікованим персоналом. Тож я пропоную наступний метод, який, звичайно, довше реалізувати, але який уникає складності та можливих помилок:
Значення регулювання зазору коромисел на двигуні Renault R 56 наступні:
- Впускний клапан: 0,2 мм,
- Випускний клапан: 0,2 мм.
Регулювання завжди проводиться при холодному двигуні.
Щоб виконати коригування:
- Зняти кришку коромисла циліндра №1,
- Поверніть двигун вручну в його нормальному напрямку обертання, доки 2 клапани цього циліндра не будуть збалансовані, позначте положення на шківі двигуна відносно покажчика на кришці ГРМ.
- Поверніть двигун на ОДИН ПОВНИЙ ОБРОТ вручну, все ще в нормальному напрямку обертання, доки не знайдете наш маркер у початковому положенні. У цей час клапани знаходяться в стані спокою, тому регулювання можна виконати за допомогою набору прокладок після послаблення контргайки регулювального гвинта.
- Затягніть контргайку регулювального гвинта,
- Перевірте, чи правильно відрегульовано коромисло, прокладка повинна вільно ковзати між клапаном і регулювальним гвинтом без люфту,
- Встановіть на місце кришку коромисла, замінивши ущільнювач, якщо необхідно. ВАЖЛИВО момент затягування болта кріплення кришки коромисла низький (1 даН·м) і ні в якому разі не повинен перевищуватися, інакше кришка коромисла зламається, те саме стосується стопорної гайки гвинта регулювання коромисла.
- Повторіть ті самі дії для кожного з циліндрів.
Вважається, що клапани знаходяться в рівновазі, коли випускний клапан знаходиться в кінці свого ходу закриття (коромисло повертається в вихідне положення), а впускний клапан знаходиться на початку відкриття (коромисло починає тиснути на шток клапана, щоб контролювати його відкриття).
Пропозиція: для першої операції регулювання коромисла, можливо, було б розумно звернутися за допомогою до когось, хто вже робив це регулювання.
З повагою
Sur ce type de moteur à cylindres le réglage du jeu de fonctionnement des culbuteurs est simple:
La méthode décrite dans le manuel de réparation est celle préconisée par le constructeur et destinée aux professionnels. Cette méthode est bien complexe pour un personnel non averti pour réaliser cette opération. Aussi je propose la méthode suivante certes plus longue de mise en œuvre mais qui évite la complexité et les erreurs possibles:
Les valeurs de réglage du jeu des culbuteurs sur le moteur du Renault R 56 sont les suivantes:
- Soupape admission: 0.2 mm,
- Soupape échappement: 0.2 mm.
Le réglage s'effectue toujours moteur froid.
Pour effectuer le réglage:
- Déposer le cache culbuteur du cylindre N° 1,
- Tourner le moteur à la main, dans son sens normal de rotation, jusqu'à ce que les 2 soupapes de ce cylindre soient en balance, repérer la position sur la poulie moteur par rapport à l'index sur carter de distribution.
- Faire effectuer à la main UN TOUR COMPLET au moteur, toujours dans le sens normal de rotation, jusqu'à retrouver notre repère à sa position initiale. A ce moment, les soupapes sont au repos et on peut dès lors effectuer le réglage avec un jeu de cales après desserrage du contre écrou de vis de réglage.
- Resserrer le contre écrou de vis de réglage,
- Contrôler le bon réglage du culbuteur, la cale doit glisser grassement entre la soupape et le vis de réglage sans jeu,
- Remettre en place le cache culbuteur avec échange du joint si nécessaire. ATTENTION le couple de serrage à appliquer sur le vis de fixation du cache culbuteur est faible (1daN.m) et ne doit en aucun cas être dépassé sous peine de rupture du cache culbuteur, il en est de même pour le contre écrou de vis de réglage de culbuteur.
- Renouveler les mêmes opérations pour chacun des cylindres.
Les soupapes sont dites en balance quand la soupape d'échappement est en fin de course de fermeture (le culbuteur revient à sa position de repos) alors que celle d'admission est en début d'ouverture (le culbuteur commence à appuyer sur la queue de soupape pour commander son ouverture).
Une suggestion, pour la première opération de réglage des culbuteurs, il serait peut être judicieux de se faire aider par une personne qui a déjà effectué ce réglage.
Amicalement.
Добрий ранок,
На цьому типі циліндрового двигуна відрегулювати зазор коромисла просто:
Метод, описаний у посібнику з ремонту, рекомендований виробником і призначений для професіоналів. Цей метод є дуже складним для виконання цієї операції некваліфікованим персоналом. Тож я пропоную наступний метод, який, звичайно, довше реалізувати, але який уникає складності та можливих помилок:
Значення регулювання зазору коромисел на двигуні Renault R 56 наступні:
- Впускний клапан: 0,2 мм,
- Випускний клапан: 0,2 мм.
Регулювання завжди проводиться при холодному двигуні.
Щоб виконати коригування:
- Зняти кришку коромисла циліндра №1,
- Поверніть двигун вручну в його нормальному напрямку обертання, доки 2 клапани цього циліндра не будуть збалансовані, позначте положення на шківі двигуна відносно покажчика на кришці ГРМ.
- Поверніть двигун на ОДИН ПОВНИЙ ОБРОТ вручну, все ще в нормальному напрямку обертання, доки не знайдете наш маркер у початковому положенні. У цей час клапани знаходяться в стані спокою, тому регулювання можна виконати за допомогою набору прокладок після послаблення контргайки регулювального гвинта.
- Затягніть контргайку регулювального гвинта,
- Перевірте, чи правильно відрегульовано коромисло, прокладка повинна вільно ковзати між клапаном і регулювальним гвинтом без люфту,
- Встановіть на місце кришку коромисла, замінивши ущільнювач, якщо необхідно. ВАЖЛИВО момент затягування болта кріплення кришки коромисла низький (1 даН·м) і ні в якому разі не повинен перевищуватися, інакше кришка коромисла зламається, те саме стосується стопорної гайки гвинта регулювання коромисла.
- Повторіть ті самі дії для кожного з циліндрів.
Вважається, що клапани знаходяться в рівновазі, коли випускний клапан знаходиться в кінці свого ходу закриття (коромисло повертається в вихідне положення), а впускний клапан знаходиться на початку відкриття (коромисло починає тиснути на шток клапана, щоб контролювати його відкриття).
Пропозиція: для першої операції регулювання коромисла, можливо, було б розумно звернутися за допомогою до когось, хто вже робив це регулювання.
З повагою
Андрій aime ce message
Page 1 sur 3 • 1, 2, 3
Sujets similaires
» Adaptabilité d'un chargeur Renault Faucheux sur un Renault 86 (montage d'origine Renault 56)
» Référence Renault fusée, bagues, butées pour Renault 461 1985
» Article sur Renault Agriculture dans la revue Renault Histoire
» VIdange moteur boite et pont suite achat Renault R70
» Renault Renault Super 7 Type R 7055
» Référence Renault fusée, bagues, butées pour Renault 461 1985
» Article sur Renault Agriculture dans la revue Renault Histoire
» VIdange moteur boite et pont suite achat Renault R70
» Renault Renault Super 7 Type R 7055
Amicale du Tracteur Renault :: Renault 751/751-4,781/781-4,752,782,851/851-4,891/891-4,951/951-4,981/981-4,1151-4,1181-4,1451-4COMPRIS SERIE "S"
Page 1 sur 3
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum